Onsdagskväll

Vi hade en ny danslärare idag som vi ska ha resten av terminen. Sjuuuuukt skön!! Asrolig. Första grejen han gör är att han springer och halkar (alltså ramlar) i korridoren när han springer och ska svänga. + att han har finsk dialekt. Hahahahaha love him. Och äntligen lite Anna-humor. Så danspasset var roligt och svettigt. Nu ska jag packa inför Gbg imorgon!!!!!! Tjohooooooooo. Har inte packat en enda grej haha. Och jag tänker fan inte gå upp på vinden själv för att hämta min resväska... Så det får vänta ett tag till ;)

Lite grejer att fixa ikväll:

- Skriva upp ordernummer biljetterna till Avicii
- Packa allting
- Imprignera (?) mina nya skor
- Ladda kameran
- Ladda ipoden
- Leta fram högtalarna till ipoden

Förresten! Visste ni att Abercrombie&Fitch slagit upp dörrarna i KÖPENHAMN!?!?! Kom till Sverige bara då!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0