Regniga söndag

Kvällen slutade på Entourage, hade aldrig varit där förut så var kul att testa något nytt. Det var ett helt okej ställe men sjukt dåligt att de tog in mer folk än vad de hade garderobsplatser till? Det kunde de ju sagt innan... Så jag fick släpa runt på mina grejer hela kvällen, det var väl en av orsakerna till att jag inte var på så bra humör. Dessutom fick vi stå i kö i typ en halvtimme och det var ju inte direkt världens bästa väder ute heller. Så redan där var jag typ irriterad. Sen var det lite andra omständigheter också men men.

Om ett tag ska jag vikariera på ridlekis och sen ska jag hålla ridlektion för mamma igen! Valde bästa dagen med bästa vädret, verkligen... aja haha just my luck haha. Nu på tal om något annat så tror jag att jag har bestämt mig för en liten framtidsplan; Resa/jobba efter gymnasiet och sen söka in till Uppsala universitet till vårterminen 2012. Och när jag pluggat där i typ ett år så ska jag plugga ett år i Australien eller USA för att sedan komma tillbaka till Uppsala igen.

Men nu ska jag göra mig klar för stallet. Hörs senare! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0