Ekorrhjulet

Jag såg nyss Gossip Girl på datorn, avsnittet från idag. Det var det bästa avsnittet på läääääänge. Ahhhh. Chuck och Blair i slutet alltså... heartbreaking. . Låt aldrig den där serien ta slut, för himla bra.

Känner att jag börjar känna mig sämre igen. Får hoppas att jag kan gå till skolan imorgon. Det är bara så sjukt att det går upp och ner hela tiden, väldigt suspicious. Börjar fundera på om det kan bero på stress? Vi har ju så sjukt mycket i skolan som ligger i huvudet hela tiden och jag känner nästan alltid att jag precis hinner med allt jag ska göra. Det är ju inte själva skolan som är stressande för vi såsar typ på lektionerna (och det stressar ju när man har mycket att göra egentligen), utan allt det vi ska göra hemma utanför skolan - plugga till prov, skriva arbeten, göra läxor osv. Dessutom så är det ju stallet 2 ggr/veckan, barnvakt ca 3 ggr/veckan, dansen, träffa kompisar, plugga etc. Och när man dessutom är förkyld PÅ det så blir det hela ett jävla spinnande ekorrhjul kan jag säga.

http://images2.fanpop.com/images/photos/7100000/Chuck-and-Blair-season3-blair-and-chuck-7113342-1024-768.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0