Hemma hos fam. Fröderberg

Alltså ibland bara brinner man inombords. Och det finns inte en enda person som kan få mig att bli så jävla kokande inombords som min storebror. Haha det är heeelt sjukt vad det bara kokar där inne när man börjar bråka om någonting. Alltså jag har till och med svårt att skriva på tangentbordet för att jag blir så förbannad. Som för några sekunder sedan:

Jag säger att jag ska se på Bartenderskolan klockan 10 när klockan är ca halv åtta på kvällen. Och han säger att han ska se 2 Fast 2 Furious som slutar elva. Men bara ett PUCKO sätter sig då vid TV:n och säger att det spelar ingen roll för att han tänker kolla på filmen iaf. (Exakt vad han gjorde)

Och nu säger jag, 10 min innan mitt program: "Jag ska kolla på mitt program om 10 min bara så du vet". Och han säger "Nej det ska du inte". "JO DET SKA JAG" "Nej" "MEN JOOOOOOOO!!!!" "Nej" "MEN ÄR DU DUM I HUVUDET?! JO DET SKA JAG!! JAG SA JU DET FÖRUT TILL OCH MED!!" "Nej Anna. Jag ska se det här" "%?@£#!!!!!!!!!!!"

- Varför blir alltid jag så jävla förbannad så jag skulle kunna slå sönder datorn i femton olika delar och slå in den i femton olika paket och sen hoppa på paketen 111 gånger, slänga paketen i väggen och för att sedan elda upp paketsnöret, medan han sitter där lugn som en död fisk?! Till och med det gör att jag brinner. Och det är ju inte så att jag älskar Bartenderskolan så jag måste se det liksom. Det är en PRINCIPSAK!!

Detta retar mig något fruktansvärt ska jag säga. Någon som känner igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0