Min första (och enda) kärlek haha

Jag kan inte komma på någonting vettigt att skriva alls. Det har inte hänt särskilt mycket idag över huvud taget. Fan alltså! Måste det vara så jävla tråkigt på vardagar? Speciellt första halvan av veckan, den delen då man inte har vaknat än efter helgen. Kanske beror på att jag lägger mig något försent också... haha.

Hittade dock lite gamla bilder på min kanin Felix som jag hade från att jag gick i trean tills jag gick i nian... saknar honom fortfarande. Har fortfarande inte kommit över honom, helt sjukt haha. Det var inte någon vanlig kanin det kan jag säga... Världens sötaste som gjorde lyckohopp och saltomotaler i luften, satt på min rygg och rullade runt på golvet - världens coolaste. Han hatade dock att bli buren någonstans, då blev han tjurig och skulle gå själv haha. Så synd att vi inte kunde bott kvar i villan, han älskade verkligen sitt mansion haha. Fin va?




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0