Talking about a revolution

Idag har jag suttit barnvakt 14-18 och sen kom evelina hit. Vi kollade film, skrattade i en timme och pratade om allt möjligt. Otroligt skön lördagskväll! Det tynger dock i bakhuvudet att jag måste plugga hela dagen imorgon om jag ska hinna med allt pluggggg. Och jag är inte ens säker på att den tiden räcker ändå.

 

Jag har funderat på en sak ett tag. Speciellt efter utekvällar. Och nu när satt jag och tittade på bilder på Chace Crawford funderade jag över varför inte sånna killar finns i Sverige? Snygga, trevliga och roliga killar liksom. Är det så svårt? Det verkar inte finnas något mellanting här at all. Antingen är det tråkiga och mediokra killar eller så är det hoppande brats på 1,69 med noll humor och med den mest avtändande attityden som existerar. Question: Vart finns kombon snygg + trevlig + humor? Verkar vara livets gåta...


Så jävla snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0