Bra start på veckan

Eh ja idag försov jag mig. Så jag orkade inte ens röra mig 50 meter till skolan överhuvudtaget. Det här är nackdelen med att vara tjej. Om man försover sig en timme, som jag sa, är man ändå inte i skolan förens efter en timme till, eftersom att man måste duscha, fixa håret någorlunda och sminka sig innan man är klar att gå ändå. Eller jag måste iaf. Och då är det liksom ingen vits med att gå iväg eftersom att man då slutar efter ungefär en timme i alla fall! Dålig bortförklaring... men försöker stryka över att jag är så förbaskat lat.

Ikväll, vid sju, ska jag iväg och rida igen i sollentuna. Missade ju en gång när jag var i Sandhamn förut. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0