Freakshow

Nu är jag sjukt trött haha. För en gångs skull! Och vet ni vad jag har sysselsatt mig med i ungefär 50 min? Jo, jag har gjort ett dokument till pappa som innehåller all nödvändig information om Abercrombie&Fitch som finns. För han ska nämligen till Atlanta på lördag och kan tänka sig att shoppa där ifrån till mig!!!!! Wohaaaaaaaaaaaa! Superglad (det har lagt sig att jag inte får följa med nu... eller vem försöker jag lura?).

Så jag har fixat vägbeskrivning från deras hotell till affären, öppettider, adress, telefonnummer och bilder på kläderna jag vill ha inkl. dess namn, i vilken stl och färger jag kan tänka mig. Jag. Är. Ett. Freak. Haha. Allt för att pappa ska orka köpa dem åt mig, allt måste ju nämligen gå så fort när det gäller pappor - de vill inte ha något krångel för då ger de upp och då blir det inga kläder för mig haha.
Nu ska jag sova, puss!


Kommer de här med i påsen? Haha...

Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHAHAHAHHA!! jag dör. DU är för sköön Anna. Det där sista om pappor håller jag verkligen med om!

Btw, vad kul din lilla nörd:)

2010-10-14 @ 16:41:56
URL: http://izabellabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0