Free fallin

Åhhh gud vad jag är trött i mina ben och fötter. Det typ burrar i dem haha. Jag har varit i stallet sen åtta imorse... och kom hem nyss! Red en förmiddagstur á 2 timmar och en eftermiddagstur á 1 timme. Och där emellan har jag sprungit som en blådåre mellan alla hagar, och det är ju inte som om det ligger överdrivet nära haha. Men det känns skönt, är mör nu haha. Ikväll ska jag och Evelina ut och sätta oss någonstanns för att sedan dra till Laroy och sen/eller ev. till Angelas kompis där det skulle vara lite folk. Ska bli en rolig lördagskväll! Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig.

Jag bara älskar den här låten med John Mayer, odödlig.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0