Friday night

Åååååh jag har fått massa fina kläder från Abercrombie&Fitch av pappa!!! Han hade lyckats handla för 1000 dollar hehe. Fast det var inte bara kläder till mig... men mest hehe. Jag fick iaf en vinterjacka, tre tjocktröjor och tre långärmade tshirts. Huuuuuuur sköna som hellst!!! Och snygga. Lägger ev upp bilder imorgon.

Imorgon ska jag upp vid sju, halv tio och halv tre på dagen ska jag hålla i två turridningar i stallet på Gärdet! Ska bli roligt, det är fem kunder på varje så vi blir ett gäng. Hoppas på att det blir hyffsat fint väder iaf! Sen på kvällen ska jag träffa Evelina och gå ut!

Men nu ska jag läsa min nya SOLO och sen sova! Är sjukt trött efter ridningen... Gick dock väldigt bra! Känns skönt när man lyckas med något man tränat på hela terminen... Eller till och med längre än så.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0