Major Lazy haha

Ibland kan jag inte mer än skratta åt mig själv! Man tränar och går på kanindieter (nej jag äter inte kaniner...) och helt plötsligt slår det bara fetom. Nu har jag bunkrat upp med vindruvor, riesen, naturgodis och bubbelvatten och i princip klistrat fast rumpan i fåtöljen för att kolla på film hela kvällen haha. Underbart! Jag älskar film.

Förresten! Kan jag säga att jag inte har lyft ett enda religionspapper idag? Lazy har varit på besök idag. Det roligaste jag har gjort idag är att ha kollat gamla barnprogram på youtube (skrattade ihjäl mig samtidigt som jag rös av minnena man fick). Ska lägga upp några lite senare tänkte jag ;) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0