Nisse

Idag hände det inte särskilt mycket i skolan... Vi började tio och slutade ett! Sjukt skönt. Nu sitter jag och tittar lite på Oprah, vilar lite haha. Vid fyra ska jag bege mig till stallet, ridlektion som gäller. Vi ska hoppa bana! :D Det bästa av allt. Är astaggad!!! Har längtat sen i måndags på detta ;)

Leker kontorsnisse framför webben och pratar med evelina i telefonen om helgen haha. Tror det blir någon hemmagrej på lördag istället för utgång! Var riktigt länge sen.



... vad jag har börjat säga ordet (och namnet haha) nisse till allt och alla... När jag övningskörde här om dagen blev jag irriterad på en annan bilförare. "Men guuud vilken jävla nisse". Och när jag skulle beskriva en person: "han är ju en riktigt nisse alltså". Man ba va? SÅ FULT!
haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0