Ja hur har jag gjort egentligen?

Jag kom precis hem från linsutprövning. Haha det lät ju fett avancerat. Det är det tyvärr dock inte, fick lite nya linser som jag provade och köpte hem baaaaara det bästa. Haha. Det är så roligt, min optiker är världens roligaste och gulligaste. Han brukar ju se mig ungefär 1, max 2 ggr om året och när han skulle ta betalt av mig (hade haft en annan optiker och han kom i slutet precis när jag skulle betala för han hade glömt barnen på dagis, till och med är liksom hahaha) utbrister han:

- OJ! (pekar på mig och tittar upp och ner) Vad du har förändrats!!! Tänk vad fort det går.
Och lite senare preeeeecissss när jag ska gå:
- Säg mig, hur gör man? Hur gör man för att bli sådär lång som du???? (Han är själv typ 1,50 hahahaha bokstavligt talat)

Och ja? Hur fan har jag gjort haha? Funderar nästan varje dag över min längd så nu måste jag kolla om jag växt. Hoppas inte! Men han är ju så rolig. Men har jag förändrats så mycket sen ett år sedan? Ah det kanske jag har. Eller?



Bara jag som reagerat över den här reklamen i alla tbaneuppgångar? Snyggggg.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

hur lång är du? :)

2010-10-21 @ 18:44:00
Postat av: anna

Inte överdrivet lång, men längre än de flesta tjejer... 176 cm sist jag mätte mig, så antar att jag är uppe i 177 cm ;)

2010-10-21 @ 22:39:07
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0