Lördagskväll

Istället för att vara barnvakt, blev ett litet missförstånd, så gick jag till Isabella. Lämnade tillbaka lite av hennes grejer och lånade en jacka och en tröja. Vi småpratade lite och jag hatar att vi hinner träffas så sällan! Men men. På måndag ska hon med till Berns iaf. då jävlar haha.

Just nu håller jag på att fixa mig inför kvällens utgång. Det blir mina nya skor, leggings, en svart topp, kavaj och lite smycken! Bekvämt och enkelt. Men först blir det middag med mamma och pappa, oxfilé med potatisgratäng - fyfan vad mumsigt (jag vet att du spyr nu emma vm hahahaha så var tvungen).


Gillar att det ser ut som om jag har page på första bilden haha. Don't worry, har toffs..

Kommentarer
Postat av: angela

SÅ JÄVLA SNYGGGGGGG ANNA!

2010-10-30 @ 18:52:10
Postat av: anna

Du är snygg Angela!!!

2010-11-02 @ 23:31:50
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0