Jazz my friend

Idag var det min och Saras första danslektion, jazz. I början undrade jag vad det var för kurs jag signat upp mig på haha. Men det blev bättre! Sista halvan av lektionen var askul. Då var det mer koreografi och riktiga rörelser och så. Kommer garanterat ha lite träningsvärk imorgon...

Nu gör jag inte mycket, sitter och kollar på bilder från i somras och längtar tillbaka till solbränd hud, salt hår och varma, långa nätter. Classic. 10 månader kvar tills nästa gång känns väldigt mycket för länge! Jag har bestämt mig för att jag ska utomlands i höst eller vinter. Hoppas på att familjen åker till Thailand på långsemester som förra året också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0