Jej

Idag vaknade jag vid halv nio och solen lyste in genom mina gardiner! Hur skönt? Det är inte långt kvar till våren hörrni! Vi hade bara en lektion idag, väldigt skönt, så jag var hemma strax efter elva. Sen dess har jag inte gjort ett skit ha ha. Borde egentligen ha gjort min religionsläxa men den är så sjukt jobbig (och sjukt onödig enligt min mening) så jag tänker hoppa över den hehe. Dock måste jag öva på mitt engelskaföredrag, det blev framskjutet till imorgon. Sen är det äntligen sportlov. För er andra. Jag har jävligt mycket plugg under lovet så jag kommer inte ha något lov = <3 Det jag har är:

- Plugga in tre relativt stora områden till Juridik SM-provet, är onsdag efter lovet. Och jag kan ju berätta för er att jag har jävligt jobbiga områden också (vi lottade de sista): Rättsordningen, fodringar och fastighetsrätt. Blir så trött!
- Matte, prov fredag efter lovet. Och jag kan ingenting så det blir roligt. Ska dock få hjälp i det av en av mammas arbetskamrats man med all matte...
- Läsa ut engelskabok och skriva en text utifrån ett perspektiv á typ 3 sidor om den, detta ska in onsdag efter lovet.

I puke. Vad ska ni göra på lovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0