Plans

Jag sitter och skriver loggbok till vårt projekt. Har skrivit ett inlägg och har... sju stycken kvar. Fan skolarbetet äter upp mitt liv!! Jag har inte kunnat varit iväg och träna på hundra år känns det som. Beach 2011 - formen ligger i riskzonen kan jag säga. Speicellt eftersom jag sitter och äter på en bulle just nu ha ha. Och nästa vecka ser inte ljusare ut om vi säger så. Här har ni planeringen!

Torsdag - Inlämning projektutkast, skriva klart loggboken, internationell ekonomiläxa. Barnvakt 2 h
Fredag - Inlämning loggbok nr 6. Ridning och sen utgång
Lördag - Plugga geografi och engelska
Söndag - Plugga geografi och engelska

Måndag
- Engelska C prov (oförberett dock pjuh)
Tisdag - Geografiprov. Barvakt 2 h
Onsdag - Föredrag i engelska C
Torsdag -
Fredag -

Sportlov: Plugga matte - prov tisdagen efter, läsa ut bok och skriva engelska book report till onsdagen..

Jag fattar inte varför vi har så mycket i skolan! Det verkar inte som att någon annan har det?! Why me. Frågan jag ställt mig hela mitt liv... Ha ha. Puss puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0