Saker jag älskar. Och inte älskar.

Jävla helvetes piss! Jag har geografiboken i skåpet. Det gick upp för mig nu. Och jag har prov på onsdag och har inte plugga någonting alls. Jag vet knappt vad det kapitlet handlar om. Kul. KUL!!! Fuck alltså.

Förresten! Min älskade HTC Desire vars skärm totalsprack är nu färdiglagad! Wieee. Det gick ju väldigt snabbt! Har hört att det tar flera, flera veckor för folk annars att få dem färdigreparerade... Och tacka gudarna för försäkringen. Hela kalaset gick nu på 190 kr (självrisk) istället för antagligen ca 2000 kr. Tur att jag har en pappa som känner mig och köpte extra försäkring till telefonen ha ha...  Puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0