Winter wonderland

Idag blev det ingen skola, lektionen var inställd pga att folk inte kunde ta sig till skolan. Jag lider ju inte riktigt av samma problem (ha ha) så jag mest gled med på deras "olycka" he he. Dock så måste jag plugga idag i vilket fall. Tänkte börja med civilrätt B, vi har prov i det på tisdag. Så ska snart kila till skolan och hämta alla mina grejer jag behöver innan helgen. Dock är det en skitfredag för det här betyder ju att jag inte kommer kunna ta mig till stallet idag. Kukapa. Hade sett fram emot att rida idag. Istället förvandlades hela fredagen till en pluggfredag. Mindre kul!

Tur att det är så fint utanför mitt fönster annars hade jag nog hatat snön vid det här laget. Jag tillhör en av dem som fortfarande gillar snön. To be continued...

http://www.jprcommunicatie.nl/user_bijlagen/jpr/jpr/Winterwonderland.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0