Årets första WTF moment...

Alltså jag hade just årets första pinsamma moment. Vi skulle ha opponering på varandra i engelska C och jag hade inte förberett mig särskilt bra alls och var först ut...(Detta är inför hela klassen) Alltså jag kan ju prata engelska. Inte som en engelsman men ändå helt okej liksom. Men jag kunde fan inte prata engelska! Jag lät som en asiat. Jag skulle säga "something" vilket av någon otroligt udda anledning turned into "tomting". Såklart var jag ju nervös men prata engelska kan man väl?! Och jag som annars brukar vara rätt bra på att dölja att jag är nervös när jag håller tal etc. Rätt så pinsamt var det iaf... Haha. Så om du garvar nu när du läser det här kan jag säga att jag inte garvade (men nu gör jag det haha). WTF liksom? Aldrig ska man få sluta skämma ut sig i skolans tid haha...

Jag ville bara spola tillbaka tiden, gör om gör rätt liksom haha. Kände mig lite som apan här nedan!

http://blogg.passagen.se/costarica/resource/pinsamt.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0