Flamsmaja

Slutade lite tidigare idag, kom hem runt halv två! Det behövde jag... Så nu har jag inte gjort ett dyft, bara tagit det lugnt haha. Idag var en riktig flamsdag för min del haha, blir alltid så när jag är trött vilket jag var idag klockan åtta på morgonen... Jag pratar i typ 200 blås och garvar åt mina egna skämt oberoende ifall någon annan skrattar eller inte haha. Och idag kunde jag inte prata heller, antar att det sitter kvar sen gårdagen... Så här löd min första tabbe av 177 stycken!

Detta är alltså på mattelektionen klockan 8:00. Jag och Emma VM sitter och pratar lite om frukostvanor:

Emma: - Nu blev jag hungrig, orkar du följa med till caféet och köpa något sen? (Hon menar efter lektionen)

Jag sitter och bläddrar och läser i min kalender medans hon pratar och kläcker ur mig:

- Nej, alltså jag ska vara barnvakt

(Båda börjar asgarva på stentysta mattelektionen haha)

Hahahahahaha!!! Jag trodde jag skulle dö av skratt åt vad jag precis sa! Jag läste nämligen i min kalender "Barnvakt 16-18" samtidigt som jag skulle svara hahaha. Ibland lyckas man bra! Hur ska den här terminen gå egentligen? Sen skulle jag svara på någonting annat och stammade som en idiot "Me meeenee mee hee" hahaha. Någon som förstår varför jag inte är bra på matte...? Haha. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Superstar

Det var helt underbart haha. Hoppas på att du är lika flummig imorgon, det vore väldigt trevligt!

2011-01-18 @ 22:14:54
Postat av: angela

han är så snygg!!!

2011-01-22 @ 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0