Lördaaaag

Jag gick upp vid elva, fick sjukt bråttom eftersom jag skulle duscha, fixa mig och vara hos frisören i PK-Huset klockan tolv... Så det blev en powerwalk i ilfart hemifrån till frisören. Så klippte mig och mötte sen upp Sara och mamma, köpte träningskort och åt lunch på stan. Skönt att bara chillprata lite över lunch, man hinner ju inte ses så ofta nu när skolan dragit igång.

När jag kom till frisören tyckte jag inte att mitt hår hade växt sååå mycket, men det hade fan vuxit flera centimeter från förra gången jag var där. Men nu är ju allt det av igen (typ) haha, so long so good liksom. Så nu känns håret kort kort kort. Men det iaf fräscht och lent... haha. Men nu ska jag sätta igång och plugga religion. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0