Shut your mouth boy when will ya learn?

Hade min första estetiska verksamhetslektion idag. Varför jag valde drama är ju ett olöst mysterium... Haha. Men det var rätt så kul ändå. Dock väldigt olikt "mig", men det kanske kan vara bra! Utmana sig lite. Nu är jag hemma igen för jag har en två timmars håltimme efter det varje måndag. Börjar igen om 20 minuter nu i alla fall. Idag är jag inte nöjd med min klippning, känns så otroligt kort och nästan uppklippt. Jag hade uppklippt på ena sidan (haha typ) för att det hade gått av lite där så var tvungen att klippa likadant på andra sidan + toppa allting. Fem centimeter känns som en halv meter. Men det är väl bara att vänta på att det växer ut... Jag hatar att vänta!!!

Tog med mörkt ljus för i ljust ljus såg jag ut som en snepruttad malaysian med löständer. Oj vad jag är grov. Iväg till skolan var det, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0