Nu kör vi

Idag hade jag bara en lektion! Jätteskönt. Försov mig dock och hade 15 min på mig att göra mig iordning haha. As usual... Nu ska jag chilla en halvtimme till och sen börja nöta in filosofin så jag kan det till imorgon. Klockan tre ska jag vara barnvakt och sen ska jag hem och plugga igen. Mycket mer än så hinner jag nog inte med.

Jag och evelina har dragit igång en liten vårkampanj haha. Den går ut på att äta så lite kolhydrater som det går och att istället öka på med massa grönsaker, kyckling, fisk etc. Inga onyttigheter i den mån man orkar. Och att vi ska träna minst 3 gånger i veckan och gå så många promenader man orkar/vill/hinner. Detta i hopp om att kunna vara lite mer slim till sommaren. Vi har ett halvår på oss. Vad tror ni? Den här gången går jag in för det for real! Hittade lite inspiration från en av VS modellerna Doutzen Kruoes, galet snygg kropp som ser hälsosam och naturligt smal ut. Eller vad tycker ni? Pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0