Songs of desperation I played them for you

Jag skrev värsta inlägget igårkväll och så slutade internet att samarbeta så då kunde jag inte publicera det. Irritation! Hur som hellst. Nu ikväll ska jag åka iväg till Emma O, det var jättelänge sedan vi sågs! Imorgon ska jag på hoppkurs från klockan 15:00, samma sak gäller tisdag och onsdag. Sen på torsdag ska eventuellt jag och Sara åka till Romme och åka skidor! Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu för jag har ont i halsen, är hes och har snuba (haha ett misstag att jag skrev det, men det passar ju in bra). Blev kanske lite mycket pussandes och kramandes vid tolvslaget haha.

Nu ska jag in i duschen och sen åka iväg! pusse pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0