Det här med stiiiiiiiiiil

Det är lite roligt det här med stilar. Jag tror att jag har ungefär tre stycken olika som jag kör med hela tiden ha ha. Den ena är lite killaktig och slapp (som de kläderna nedan), den andra är lite mer fashion (eller det är ju i alla fall vad jag försöker inbilla mig ha ha) och den tredje är väl vardaglig med jeans och någon topp bara. Vad jag väljer varierar ju självklart, mest beroende av vilket humör jag är på. Och vad det är för väder/årstid såklart.

Här har ni stil nummer ett. De här grejerna kommer definitivt att infinna sig i min garderob i vår och sommar. Förresten, imorgon kommer stil nummer två, och i övermorgon nummer tre. Om ni orkar får ni gärna slänga in en kommentar om vilken ni tycker är bäst! Puss på eeeer




http://mattiasabulu.blogg.se/images/2009/41aqpri9wzl__aa280__66813069.jpg .     
http://sarahlinnealarsson.blogg.se/images/2011/dsc06104_130420999.jpgMeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0