So fly

Jag var tvungen att öppna fönstret för att jag höll på att dö i värmen här inne i lägenheten för ett litet tag sedan. Solen ligger nämligen på på lägenheten och steker allt där inne ha ha (inklusive mig). Och när jag skulle stänga det för ungefär fem minuter sen - vet ni vad jag får syn på vid fönstret? Alltså på insdan? En sån där stor äcklig bzzzzz-fluga!!! Men här till det komiska: Jag blev glad. Hahaha! Jag som egentligen hatar alla småkryp och insekter. Men för nu är det vår folks. Livet är tillbaka i Sverige. Yes yes yes!


Update: Juste förresten. Igår såg jag en räv vid stallet också. Haha!

http://ydrebo.se/naturbild/djur/fluga/fluga2.jpg

Uää så äckliga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0