Tell me what happens when it stops?

Rango-filmen var inte riktigt som jag hade tänkt mig - men var fortfarande riktigt rolig. Älskar Johnny Depp's sätt att prata och göra ljud till den här ödlan som Rango är ha ha. 4/5 får den av mig he he.

Imorse gick jag upp vid 9 för att åka till min "mattelärare" och plugga matte mellan 10-12. Ska dit igen imorgon halv sju. Sen gick jag och mamma till Fältöversten, handlade lite småsaker - värmeskydd till håret, hårserum mm. och en fet kalender ha ha. Ska ha den på min vägg nu när det är galet mycket saker att hålla reda på, både i skolan och utanför.

Nu blir det att plugga matte i ca en timme och sen ska min engelskabok sträckläsas... Kul. Puss på er!

http://photos-2.posh24.com/p/1117701/l/britney_spears/britneys_pics_for_v_magazine_hit_or_miss.jpg

 

Britney britney britney. Hur snygg är hon inte för V Magazine? Äntligeeeeen är hon tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0