Oh tired friday

Idag köpte jag och pappa hämtmat (igen hehe) och nu är jag så mätt att jag snart sprängs... Ridningen gick sådär idag, min häst var brunstig och osamarbetsvillig om vi säger så. Så inte en kanonbra lektion men inte superdålig heller direkt.

Och nu när jag tog en liten pause i det här blogginlägget - blev jag inte bara supermätt utan även supertrött haha. Får se hur länge jag håller mig vaken ikväll... Vill ju inte bli en pensio direkt he he.

Helgens planer

Lördag - Köpa ridtröja, åka till stallet och fixa lite saker (putsa sadel, träns, kolla schabrak osv), skriva klart allting i svenskan
Söndag - Åka till stallet 06:30 (!!!!!!!!!), hopptävling 8-13 ca och sen hem och plugga svenskaföredraget again

Men nu! Film. Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0