She acts like summer and walks like rain

Gud mitt huvud sprängs, har sådan huvudvärk... Hur som helst. Idag var det skola från 8-16 (där av min huvudvärk i guess) och nu i eftermiddag/kväll är sista kraftansträngningen för den här veckan! Natten till onsdag (eller tidig morgon beror på hur man ser på det haha) så ska vi åka till Bryssel med klassen. Ska bli sjukt skönt att komma bort ett tag. Är hemma igen på söndag! Så imorgon blir en fixa-dag. Så mycket som jag ska hinna göra... Sen ska jag träffa evelina också. Och på kvällen ska jag, evelina, sara och elena planera när vi ska åka till Rhodos! Yeehääy. Puss på er


http://eemmaberntsson.blogg.se/images/2010/filippak_104454618.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0