Huvudet i en pappåse går ju det med

Sorry för noll uppdatering! Har haft fullt upp med jobb i helgen. Jobbade som sagt på lördag och söndag. I fredags fixade jag och evelina mitt hår, blev jättebra, och sen träffade vi oliver och hade myskväll. Igårkväll var det födelsedagsmiddag hos emma vm, huuuur mysigt som helst (och gott he he he)! Jag och jessica var de enda som var taggade på att gå ut efteråt så vi mötte upp en kille från vår förra klass och hans kompisar, för att sedan dra till larrrraan. Aplänge sen jag var där! Resulterade i ostabil blick och sen hemgång vid tre ha ha. Gick upp vid nio (läs: släpandes med huvudet i en pappåse 15 meter efter resten av kroppen... thank god att det var lite sol ute så jag kunde ha solglasögon haha), jobbade 10-18 idag och ikväll har jag bara tagit det lugnt. Behövligt... Men nu ska jag hoppa ner i sängen. Puss på er

http://cdn.stureplan.se/blogs/hibbs/uploads/2012/02/tumblr_lxuxq2nTkf1qejlczo1_500.gif




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0