Nej mitt liv är nog inte en kriminalserie trots allt...

Haha sjukt komiskt på uteritten idag alltså. När vi red var det kolsvart ute och efter att ha kommit ut på djurgårn en bit hör vi lite konstiga ljud, exakt sånt där hoande från ugglor (eller vad det nu är för fågel) som det är i en skräckfilm/kriminalserie haha. Riktigt högt dessutom, flera gånger. Jag ba eh jaha wtf... Och sen typ 100 meter bort står det typ 15 bilar parkerade efter varandra på en "landsväg" och en massa människor typ 25 pers, som bara står där helt tysta. Så jag tog en annan väg istället för att ta den där de var, tyckte det var så märkligt och hästarna reagerade och blev lite spända. Sen när vi är på väg hem igen så rider vi förbi 15 bilar till med massa tysta människor som bara står där och tittar ut på en äng, fast på ett annat ställe. Jag ba men WTFFFFFFFF hahaha... Såg extreeemt sjukt ut. Så jag glor lite på dem när vi rider förbi och försöker lista ut vad de håller på med. Så säger en av de där människorna "Hej, vi är bara några oskyldiga fågelskådare". Hahahaha och här tror man att man är med i Morden i Midsomer typ...

http://birdwatchingclub.net/wp-content/uploads/2010/10/birdwatching2tu9.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0