Sweat like you mean it

Idag har jag och mamma varit och tränat på friskis sveavägen, det kändes jätteskönt och som ett lagom pass. Svettades dock som ett as! Tränade kondition och det är jättekonstigt, det känns som att det så himla lätt att springa nu! Undrar om det är lite placebo haha för jag har ändå bara tränat i typ två, tre veckor. Mycket sitter ju i huvudet. Efter det köpte vi med oss thai take away, så himla gott. Så nu ska jag sätta igång och plugga. Har två GX:or den här veckan... Märkte att jag hade en som skulle in på onsdag också. Jag som ska ta insläpp på stallet imorgon 17-21 och har ridning på tisdag, då går hela kvällarna bort... Ehe. Bråttom! Puss på er
Åhh ska lätt göra något liknande imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0