The story of my life just nu...

Idag har jag varit i skolan till 16 för att sedan direkt åka till stallet på gärdet. Höll i två lektioner, uteritter, och sen mockade, sopade, fordrade etc etc etc jag och stängde. Det var förjävlaaaa kallt alltså. Blåste som satan gjorde det. Var hemma-hemma (haha östermalm pratar jag om nu) vid 22 och åkte sen hem till min lyaaaa, där jag är nu. Så nu sitter jag här med immiga ögon, jättevarma kinder efter all kyla och dricker te. Miss Charming her self haha. Ska plugga lite nu, har ju en till GX som ska in den här veckan, på onsdag. Imorgon ska jag plugga (eeh surprise?!), klockan nio på morgonen, med några nyfunna vänner från min krimkurs till typ ett, åka hem - skriva klart GX6 (den sista för det här delmomentet innan tentan, yeeeeessssss!!!) och sen blir det ridlektion i viby. Har en känsla av att jag kommer vara minst lika trött imorgon som jag är nu haha. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0