Knew it...

Haha hade ett underbart litet livsmoment när jag var på husläkarmottagningen idag. Sjuksjöterskan ropar upp ett namn och en gammal dam, typ 80+, reser sig upp i väntrumet. Lägger tillbaka en tidning i tidningsstället. En cosmopolitan. Haha! (Kan säga att det fanns en hög av "tanttidningar" också så det var inte på brist av annat). Ska också läsa cosmopolitan om jag blir 80+ haha, så grymt. Nu är jag iaf väldigt förkyld, har sovit hela dagen i princip så kommer väl inte kunna somna ikväll. Lever på strepsils och te. Lite smått stressande att vara sjukt eftersom att jag har massor att läsa i kriminologi. Och vill hårdträna. Men health first right?


Skit.
http://members.madasafish.com/~cj_whitehound/Rats_Nest/artwork/clipart/greenish_sick_rat_in_bed.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0