It's so... so... wiggity wiggity whack

Shit what a day på jobbet idag alltså. Jobbade från 11-22... Dock är det så himla kul på fågelängen att tiden oftast flyger förbi. Alla är så roliga! Eftersom vi var några stycken som jobbade över (två timmar...) och alla var svinhungriga åkte vår chef och köpte donken till allihopa hahaha. Love it! Övertröttheten som slog in efter det vid halv nio-tiden var inte nådig haha... Imorgon är jag dock ledig. Hade tänkt tvätta, hämta ut mitt körkort weiiii och bara chilla. Även shoppa lite hihi. Men nu måste jag sova, gud jag måste verkligen sluta vrida på dygnet. Weeell weeelll, puss på er! Btw, så rolig nedanför hahaha. 02:35-humor! Älskar djuret (ja vafan är det för djur liksom, någon slags afrikansk kusse till rådjuret???!!)!

 

Your friend has a crush:

 

image

 

image

 

You have a crush:

 

image

 

image

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0