En fin stad

Hej på er! Idag har jag jobbat som en blådåre mellan 10-18. Det var så sjukt mycket folk på cafét, tror vi hade säljrekord alltså. Var helt stissig i huvudet när jag slutat så var tvungen att ta en långpromenad hem haha. Det är såååå skönt att promenera i stan runt 6-tiden nu. Fortfarande ganska ljust (!) och mysigt och lugnt. Älskar att promenera i stan, en hemmakänsla som inte går att beskriva. Jag hatar att alla klagar på Sverige (ja okej okej jag klagar också haha) och Stockholm. Det är en jävligt bra stad. En fin stad! Fint land. Haha ska sluta upp med predikandet nu och kolla på surfinglektioner på youtube. Haha that's me, puss

Östermalm, Djurgården och Skeppsholmen - Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0