Gonna feel the glitter in my hair

Hej på er! Jobbet igår gick jättebra, var dock ganska seg imorse. Det är ju ganska slitsamt att jobba 12timmarspass nu igen när jag inte är van. Idag har jag och mamma burit ner saker till förrådet så nu är det riktigt luftigt i lägenheten. Hatar när det är massa prylar överallt haha. Om ett litet tag kommer evelina hit och vi ska käka middag och sen gå ut tänkte vi. Jag tror att det blir woken först och sen solidaritet, ska bli kul. Länge sedan som bara vi två var ute faktiskt (och länge sedan kvällen inte slutat i halvt kaos haha). Idag ska jag binda fast min telefon i min väska, haha! No kidding... Men nu måste jag skynda in i duschen. Puss och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0