I wish

Jag är verkligen inte en morgonmänniska alltså... Men idag var jag uppe klockan sju, efter en halvtimmes snooze haha. Har ätit frukost nu och gjort mig iordning, ska fräscha upp minnet inför tentan nu i ca en timme och sen måste jag åka. Är faktiskt inte nervös än. Känner inte att det är någon jättestor grej, det får gå lite som det går. Men självklart vill jag ju att det ska gå bra... Btw. Hörde Tim Berg prata på radion imorse - jäkla lycko-ostar om ni ska på hans konsert idag eller imorgon alltså. Ångrar så in i helsike att vi inte köpte biljetter... Skulle offra mycket för att få se honom. Fast jag och Sara såg faktiskt honom i Göteborg för två år sedan, på Trägårn', när han inte alls var lika stor haha. Sjukt! Glömmer bort att jag faktiskt har hört honom spela en gång. Men det är nog ingenting emot Globen... Aja. Bita i det sura äpplet var det. Önska mig lycka till på tentan nu, gonna need it! Puss på er

http://www.electronicaoasis.com/wp-content/uploads/2012/01/Avicii-at-Lavo.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0