Natten till lördag

Hej på er! Imprse tog jag en väldigt skön sovmorgon, hoppade in i duschen och mötte upp evelina på stan. Underbart väder! Invigde min vita kavaj som jag köpte till studenten förra året (men aldrig använde) och vad är det första jag gör? Jo, jag och Evelina lunchar på tacobar - jag spiller köttfärs på den. -.-.-.-.-.-.- blev lite trött på livet där ett tag haha... Meeeeeen det blev iaf en sön runda på stan. Jag köpte en ny parfym, dkny fresh blossom (älskar den, hade den förut). Brukar aldrig köpa en parfym två gånger men jag är kär på nytt haha. Vid fem börja jag jobba och slutade strax innan 01 inatt, där av det sena inlägget! Så nu burrar det i fötterna, gotta sleep. Börjar dock jobbet vid tolv/ett imorgon, riktigt skönt, och slutar fem. Då blir det middag och bio med eve, oliver och lucas. Mys. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0