Ny vecka, nya problem

Alltså jag + mobiltelefoner = not a love story. Vaknade upp av att alarmet gått igång på mobil (som det skulle), men den vibrerade liksom som en jävla motorsåg på nattduksbordet. Haha! Samma sak hände när evelina ringde, hoppade typ tre meter. Well well. Vaknade upp ännu tjockare i halsen också, så har ställt in körlektionen idag och ska iväg till husläkaren för att ta ett halsprov senare idag. Vill kolla ifall det är halsfluss så jag kan få medicin snabbt isf... Så jag sitter här och dricker söderte med en liter honung i. Sött värre. Men bra för halsen! Nu ska jag fortsätta äta min frulle och kolla på Efter tio. Mysigt slö-program. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0