Pannkaksmästaren

Hej på er! Vilket extremt härligt väder alltså. Imorse kom evelina hit och åt brunch innan hon gick iväg till jobbet. Vi åt pannkakor, skitgoda! Frasiga och tunna mums. Jag lärde mig att vända pannkakor i luften haha medan hon gjorde sig i ordning. Är stolt över att vara pannkaksmästare (haha en halv hamnade på golvet en gång... eh well well). När hon kilade iväg gick jag med en bit, det blev slutade med långpromenad på två timmar. Från mig, till fältöversten (och ett snabbt avklarat varv där...), ut på strandvägen och sedan hela vägen tillbaka. Så härligt att gå i solen och bara strosa längs med kajen. På vägen hem köpte jag med mig thai take away hihi. Förresten, införskaffade även ett billigt nagellack från H&M i lavendel (typ), är heeeelt såld på den färgen. Ser ut ungefär som nedan! Förresten, jag och eve har köpt biljetter till AVICIIIIIIII den 1a juniiiiiii hiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Happi kiddoo. Puss på er

Shades Expressive copy Barielle Shades Nail Polish



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0