Blä

Min nyttiga och "goda" middag blev totalt misslyckad. Var nästan påväg att spotta ut tuggan när jag hade ätit halva min tallrik med citrontorsk och sallad. Fyfan vad smaken bara dog efter halva haha! Det tog totalstopp. Slutade med att jag satt och pillade ut gurkan och paprikan i salladen och bara åt det haha... Har typ fått men för livet, aldrig mera torsk på tallin alltså! Just nu sitter jag och läser lite i "Frågor, fält och filter" tills imorgon, då vi har vår sista godkännande uppgift innan vi får vår hemtenta. Vad nervöst det är inför den då! Aldrig skrivit en förut så vet inte vad jag har att förvänta mig... Tror dock att jag gillar hemtenta bättre än salstenta. Gillar att skriva uppsatser, då kan man formulera sig bättre och tänka igenom allt på ett annat sätt.

Såhär kommer det förmodligen se ut hemma hos mig om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0