Vuxenpoängen bara rasar i antal...

Hej på er! Sorry för att jag inte uppdaterat på hela helgen men har haft fullt upp från början till slut. Vi bodde ju som sagt i evelinas mosters hus och hade full fest och utgång både fredag och lördag - megakul men otroligt uttröttande haha. Är helt slut nu och går omkring i någon slags blurr fortfarande... Men det var det värt! Nu har jag precis varit i skolan på föreläsning, började delkurs nummer två idag.

Och till alla som jag känner: Min mobil är helt finito, tappade den i toaletten på krogen i lördags eheee (aa ni hör ju standarden på helgen haha...). Så försöker ni nå mig så skriv på facebook. Nu ska jag hem till mamma och pappa för att se om jag kan låna någon gammal mobil...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0