Helgen

Fasiken vilken kul och bra helg! I fredags hyrde jag och evelina The hangover II på tvn hemma hos mig och bara chillade och myste. Och igår var det en jäkla dag haha... Klockan tio var vi och tränade indoor walking på gymmet, asbra pass - var helt genomblöt efter haha. Efter det sprang vi massa ärenden på stan, solade och åkte till min storebror i sjöberg som hade köpt lite vin till oss. Senare på kvällen åkte vi på hemmafest/krök hos några killkompisar, sjuuuukt rolig kväll! Jag och eve vinglade hem vid halv sex i solskenet (!) haha. Storhandlade på vägen hem på statoil hahaha, två påsar chips, en marabou och en stor cola....... Idag har vi bara gått lite promenader och legat i bikini och solat. Fick ganska mycket färg ändå! Nu sitter jag bara och försöker greppa att jag fyller 20 år imorgon (eh idag..). Helt stört!!!!!!!! Wohoooooo!!!

image

 

Jag tyckte den här var så himla cool så jag slängde in den hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0