Natti natti

Åh jag är trött som en gnu haha. Det var väldigt mycket folk på cafét idag igen - as usual när det är fint väder. Men trots detta gav jag mig ut på en träningsrunda när jag kom hem! Körde lite intervaller upp och ner för en skitjobbig backe några gånger, utfall? uppför trappor och lite hederligt joggande. Fy FAN vilken dålig kondition jag har... Trots detta sitter jag nu och trycker i mig lite godis som blev över från igår haha... Jag och evelina hyrde film och bunkrade upp med massa gott. Vi såg In time och One day (okej bara jag som såg den sista haha, eve sov haha), fy satan vad jag bölade där sista halvtimmen av One day haha. Men nu blir det sängen! Ska ha körlektion, träna och plugga imorgon. Puss


Man kan inte annat än att gilla henne alltså haha! Jennifer Lawrence från The Hunger games.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0